FORMUŁA 1
- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Zespół Ferrari ogłosił, że zawarł długoterminową umowę sponsorską z firmą Hewlett Packard (HP), która będzie obowiązywała od Grand Prix Miami na torze Miami International Autodrome.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Aktualny mistrz świata, Max Verstappen, po raz kolejny zmienia pole position na zwycięstwo w wyścigu i przekracza linię mety GP Chin jako pierwszy. Lando Norris skończył zmagania na drugiej pozycji – jego najlepszy wynik w tym sezonie. Na najniższym stopniu podium stanął Sergio Perez.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Max Verstappen bezproblemowo zakończył kwalifikacje do GP Chin na pierwszej pozycji. Po długiej walce o drugiej miejsce zwycięsko wyszedł Sergio Perez, który na starcie ustawi się obok zespołowego kolegi. Trzecie miejsce zajął niespodziewanie Fernando Alonso.
- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Max Verstappen z zespołu Oracle Red Bull Racing nie dał szans swoim rywalom i jako pierwszy minął linię mety sobotniego sprintu przed Grand Prix Chin, pokonując w bezpośredniej walce Lewisa Hamiltona i Sergio Pereza, którzy uzupełnili miejsca w czołowej trójce.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Jeden z najlepszych inżynierów w historii Formuły 1, Adrian Newey, podzielił się swoimi przemyśleniami na temat kształtu regulacji dotyczących aerodynamiki i jednostek napędowych nowej generacji, które wejdą w życie w 2026 roku.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Daniel Ricciardo wrócił do stajni z rodziny Red Bulla po przerwie, a jego pojawienie się za kierownicą wiązało się z dużymi nadziejami. Presja na Australijczyku jednak rośnie, a jego wyniki dalej nie zadowalają. Czy utrzyma swoje miejsce w przyszłości?
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Włoskie media, w tym La Gazetta dello Sport, twierdzą, że Mercedes i Carlos Sainz podpisali kontrakt na 2025 rok. Hiszpan miałby zastąpić Lewisa Hamiltona, który od przyszłego sezonu będzie rywalizował dla Ferrari.
- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Formuła 1 wraz z Międzynarodową Federacją Samochodową zaprezentowały kalendarz na sezon 2025, w którym przypada siedemdziesiąta piąta rocznica Mistrzostw Świata F1.
- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Zespół Aston Martin ogłosił, że Fernando Alonso związał swoją przyszłość z ekipą z Silverstone wieloletnim kontraktem i będzie rywalizował w Formule 1 do końca 2026 roku.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Obiekt Korean International Circuit w Yeongam, który gościł Formułę 1 w latach 2010-2013, ponownie stara się o miejsce w kalendarzu i jest poważnym kandydatem na bycie uwzględnionym w kolejnych przetasowaniach w puli torów.
- Szczegóły
- Jarosław Wierczuk By
Znana kolejność powróciła. Red Bull x 2, przerwa i Ferrari x 2. Ciekawsza wydaje się zatem rywalizacja w ramach poszczególnych zespołów.
- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Max Verstappen po raz trzeci w tym sezonie okazał się najlepszym zawodnikiem i po raz drugi wywalczył komplet punktów, kończąc rywalizację o Grand Prix Japonii z dorobkiem dwudziestu sześciu oczek, a w sumie siedemdziesięciu siedmiu.
- Szczegóły
- Łukasz Górski By
Max Verstappen, rozpoczynający rywalizację o Grand Prix Japonii z pole position, minął linię mety na torze Suzuka na pierwszej lokacie, zapewniając sobie w tym sezonie trzecie zwycięstwo. Na drugim miejscu dojechał Sergio Perez, natomiast podium uzupełnił Carlos Sainz.
- Szczegóły
- Jarosław Werner By
Max Verstappen z zespołu Oracle Red Bull Racing wywalczył pierwsze pole startowe do niedzielnej rywalizacji o Grand Prix Japonii, wyprzedzając na torze Suzuka swojego zespołowego kolegę, Sergio Pereza, o zaledwie 0.066 sekundy. Pierwszą trójkę uzupełnił Lando Norris, który do najszybszego Holendra stracił 0.292 sekundy.
- Szczegóły
- Jarosław Wierczuk By
Po podwójnym zwycięstwie w Melbourne zapanowała w Ferrari trochę atmosfera przełomu. Przełomu w Maranello bardzo oczekiwanego. Pamiętajmy, że jest to ekipa w F1 zupełnie wyjątkowa. Ogromna tradycja i nie mniejsze zainteresowanie krajowych mediów oraz oczywiście słynni tifosi. To z jednej strony wsparcie i motywacja, ale z drugiej permanentna presja, a czasem wręcz czarny PR. W Maranello emocje da się odczuć na co dzień w skali nieporównywalnej do innych zespołów. Potwierdzają to niemal wszyscy kierowcy teamu. To z jednej strony zrozumiałe, Ferrari jako marka, jako produkt, to przecież emocje, ale z drugiej niebywałe i wręcz fascynujące jak dalece owe DNA nie jest jedynie zagrywką marketingową, ale realnie odbija się od lat w codziennych działaniach Scuderii Ferrari.
Podkategorie
Ostatnie
Michael Andretti stworzył gotowe fundamenty dla przyszłego zespołu Formuły 1 od zaplecza...
FIA sprecyzowała przepisy dotyczące wprowadzonej przez pięć zespołów w stawce ochrony deski pod...
Formuła 1 po raz ostatni w tym sezonie wraca do Ameryki Północnej i tym razem będzie gościć na...