Wraz z początkiem aktualnej generacji bolidów – na początku 2022 szefem stajni Lawrence'a Strolla został Mike Krack. Inżynier z dużym doświadczeniem i wieloletnim stażem w BMW zasilił szeregi zespołu, zastępując odchodzącego Otmara Szafnauera. Podczas kiedy Krack był szefem ekipy, ta przechodziła proces ambitnej rozbudowy dzięki inwestycjom właściciela. Ściągnięcie Fernando Alonso oraz intensywne prace nad bolidem na sezon 2023 pozwoliły zespołowi zdobyć liczne podia i otrzeć się o zwycięstwo w Monako, które zostało zaprzepaszczone jedynie przez strategiczny błąd. Aston Martin z Krackiem na czele przegrał jednak walkę na rozwój bolidów, systematycznie tracąc tempo w stosunku do rywali i spadając na niższe pozycje.

Zespoły czekają teraz nowe zmiany. Wcześniej po bolesnej porażce w walce na rozwój bolidów stanowisko stracił dyrektor techniczny zespołu – Dan Fallows. Po ściągnięciu znanych inżynierów, takich jak choćby legendarny Adrian Newey oraz były już szef działu aerodynamiki w Ferrari – Enrico Cardile oraz stopniowym wdrażaniu kolejnych elementów ulepszeń infrastruktury, przyszedł także czas na zmianę szefa.

Mike Krack obejmie nową rolę powiązaną z obowiązkami na torze, a zastąpi go Andy Cowell. Jest to kolejny element przemeblowań na wysokim szczeblu. Cowell jako były pracownik Mercedesa niewątpliwie ma do zaoferowania na tym stanowisku wartościowe doświadczenie w organizacji zespołu. Wcześniej był szefem działu silnikowego stajni z Brackley i to właśnie zarządzany przez niego zespół stworzył jednostkę napędową, która pomogła Mercedesowi wygrywać mistrzostwa w latach 2014-2020.

„Ostatnie trzy miesiące spędziłem na zrozumieniu oraz ocenie naszych wyników i jestem niesamowicie pod wrażeniem poświęcenia, zaangażowania, a także ciężkiej pracy tego zespołu” — powiedział Andy Cowell.

„Dzięki ukończeniu AMR Technology Campus i przejściu w 2026 roku do pełnego zespołu fabrycznego, wraz z naszymi strategicznymi partnerami – Hondą i Aramco – jesteśmy na drodze do zostania zespołem wygrywającym mistrzostwa”.

„Te zmiany organizacyjne są naturalną ewolucją wieloletnich założeń, które zaplanowaliśmy i jestem niesamowicie podekscytowany przyszłością” – dodał.

Dodatkowo otrzymaliśmy także potwierdzenie, że nowe, jeszcze bliżej nieokreślone wysokie stanowisko w stajni otrzyma Tom McCullough, który wcześniej pełnił rolę dyrektora ds. osiągów.