Uważa się, że Porsche było jedynym producentem LMDh, który wprowadził aktualizacje na nadchodzący sezon FIA World Endurance Championship oraz IMSA WeatherTech SportsCar Championship.
„Myślę, że jesteśmy na dość zaawansowanym etapie. W naszych samochodach zastosowaliśmy wszystkie zmiany, które konsultowaliśmy z władzami IMSA, FIA i ACO. Samochody są w pełni zmodernizowane i sprawdzamy, jak dokonane zmiany wpływają na wydajność i niezawodność” – powiedział Diuguid.
Jonathan Diuguid nie potwierdził, czy wszystkie aktualizacje zostały warunkowo zatwierdzone przez organy zarządzające serii, ale wskazał, że samochody odpowiadają specyfikacji, w której zamierzają się ścigać w obu seriach w 2024 roku.
Dyrektor fabryki Porsche LMDh, Urs Kuratle, powiedział wcześniej, że producent pracuje nad modernizacjami skupiającymi się na poprawie właściwości jezdnych i niezawodności.
Przyznał również, że nie należy spodziewać się żadnych zmian wizualnych w samochodzie, ponieważ aktualizacje nie obejmują nadwozia oraz elementów aerodynamicznych.
„To ogólna kwestia, ale główny nacisk kładziony jest na niezawodność. To zdecydowanie najważniejsza rzecz, którą musimy poprawić w tym sezonie. Naszą piętą achillesową w zeszłym roku była właśnie niezawodność konstrukcji, niezależnie od tego, czy wynikała z wypadków, czy awarii samochodu” – potwierdził Diuguid.
Podobnie jak w przypadku samochodów LMH, producenci mogą dokonać maksymalnie pięciu modernizacji w okresie homologacji, który dla Porsche kończy się w 2027 roku.