Podczas gdy ogólne wymiary auta są nieco zmienione w stosunku do obecnej konstrukcji, zaktualizowany model zawiera subtelne, ale znaczące modyfikacje w celu zwiększenia zarówno osiągów, jak i estetyki.
Najbardziej zauważalne zmiany dotyczą komponentów aerodynamicznych bolidu. Przednie skrzydło ma teraz bardziej wyraźny profil w kształcie litery U i zmienioną koncepcję zakończeń skrzydła, z których wyeliminowano dolną płetwę rekina i przyjęto bardziej opływowy kształt, dodając małe skrzydełko. Ta modyfikacja ma na celu poprawę przepływu powietrza i generowania większego docisku.
Tylne skrzydło również przeszło duże zmiany. Z sekcji bocznych skrzydła wyeliminowano tylne wycięcia, a samo skrzydło ma warstwową strukturę (trzy płaty) zoptymalizowaną pod kątem wydajności aerodynamicznej.
Ponadto przeprojektowano sekcje pod wlotami powietrza do chłodnic w celu włączenia szeregu lotek aerodynamicznych, czego brakowało w pierwotnej koncepcji.
Nowa koncepcja bolidu Formuły 1 na sezon 2026 powstała po serii rozmów z wieloma stronami i zatwierdzeń przez Komisję F1 oraz Światową Radę Sportów Motorowych, co oznacza znaczący krok w kierunku ostatecznej wersji przepisów technicznych.