FORMUŁA 1
- Szczegóły
- Adrian Legumina By
Zdaniem dwukrotnego mistrza świata F1, Aston Martin powinien skupić się na prędkości maksymalnej AMR24 oraz rozszerzyć okno jego pracy w trakcie weekendów wyścigowych. Te dwa obszary będą kluczowe w walce o najwyższe cele w przyszłym sezonie.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Limity wydatków przewidziane na każdy sezon spełniają swój cel zbliżenia zespołów pod względem możliwości produkcyjnych, jednak FIA zdaje sobie sprawę, że system ten ma też swoje wady.
- Szczegóły
- Łukasz Górski By
Dyrektor Formuły 1, Stefano Domenicali, zwrócił się do organizatorów Grand Prix Włoch, jeśli chcą utrzymać wyścigi na Autodromo Nazionale di Monza po 2025 roku, to muszą rozpocząć prace remontowe.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Szef stajni Mercedes, Toto Wolff, jest pewny, że będą w stanie niedługo rzucić wyzwanie Red Bullowi i nie zamierzają czekać do nowej generacji bolidów oraz zmiany regulaminu technicznego.
- Szczegóły
- Łukasz Górski By
Valtteri Bottas przyznał, że podczas swojej współpracy z zespołem Mercedes i rywalizacji u boku Lewisa Hamiltona, czuł się w „stanie zaprzeczenia”, jednak chciał utrzymać fotel wyścigowy i walczyć o najwyższe trofea.
- Szczegóły
- Dominik Dębski By
McLaren F1 jest zespołem, który na początku sezonu był jednym z najwolniejszych ekip w stawce. Przywiezione poprawki podczas weekendu w Austrii sprawiły jednak, że skład z Woking powrócił do czołówki, kończąc zmagania na czwartym miejscu w klasyfikacji konstruktorów.
- Szczegóły
- Łukasz Górski By
Trzykrotny mistrz świata, Max Verstappen, wyraził chęć powrotu historycznego toru Mugello do kalendarza Formuły 1.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Szef Ferrari, Frederic Vasseur, zapowiada, że przyszłoroczny bolid stajni będzie znacznie różnił się od tegorocznej konstrukcji, a zmianie ulegną prawie wszystkie części maszyny.
- Szczegóły
- Łukasz Górski By
Szef zespołu Red Bull Racing, Christian Horner, ujawnił, że redukcja masy RB19 o dwadzieścia kilogramów była „fundamentalnym” czynnikiem umożliwiającym dominację w zakończonym sezonie 2023.
- Szczegóły
- Łukasz Górski By
W ostatnich latach kalendarz Formuły 1 przechodził zmiany, co przełożyło się na rekordową liczbę dwudziestu czterech wyścigów na sezon 2024. Czy w przyszłości zobaczymy jeszcze więcej weekendów F1?
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Międzynarodowa Federacja Samochodowa skupia się by opracowywane regulacje techniczne nowej generacji bolidów, zapewniały, że będą one lżejsze i bardziej zwinne w porównaniu do aktualnych.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Szef zespołu Red Bull Racing, Christian Horner, przyznał, że wieloletni dyrektor techniczny, Adrian Newey, był „pół godziny” od przejścia do Ferrari, jednak został namówiony do pozostania w ekipie.
- Szczegóły
- Łukasz Górski By
Aston Martin twierdzi, że nie żałuje „agresywnej” strategii rozwoju, którą zespół wdrożył w końcowej fazie sezonu 2023.
- Szczegóły
- Łukasz Górski By
Lewis Hamilton nie wygrał wyścigu w Formule 1 od ponad dwóch lat. Brytyjczyk liczy, że konstrukcja W15 pozwoli dogonić skład Oracle Red Bull Racing.
- Szczegóły
- Tymoteusz Taczała By
Mohammed Ben Sulayem ustępuje w konflikcie z Toto Wolffem i zarządem Formuły 1. Federacja po sprzeciwie wszystkich stajni wobec śledztwa przerywa je, a Mercedes w odpowiedzi na działania FIA rozważa podjęcie kroków prawnych.
Podkategorie
Ostatnie
George Russell wywalczył pierwsze pole startowe do GP Las Vegas, potwierdzając wysoką dyspozycję na ulicach „miasta...
Michael Andretti stworzył gotowe fundamenty dla przyszłego zespołu Formuły 1 od zaplecza...
FIA sprecyzowała przepisy dotyczące wprowadzonej przez pięć zespołów w stawce ochrony deski pod...