Formuła 1

Sebastian Vettel - Scuderia Ferrari Mission Winnow

„Mission Winnow” zniknie z samochodów Ferrari w dwóch kolejnych Grand Prix

Logotypy Mission Winnow znikną z samochodów Ferrari na czas GP Kanady oraz GP Francji. Zamiast nich na autach widoczne będą grafiki nawiązujące do 90-lecia włoskiej marki.

Kanadyjskie oraz francuskie prawo jest bardzo restrykcyjne w kwestii reklamowania wyrobów tytoniowych. Ferrari nie chce mieć więc żadnych problemów, w związku z czym z samochodów Sebastiana Vettela oraz Charlesa Leclerca znikną logotypy kampanii Mission Winnow. Na nic zdaje się w tym przypadku tłumaczenie firmy Philip Morris, iż ich hasło nie ma żadnego związku z promowaniem produktów tytoniowych.

Podobna sytuacja miała miejsce podczas pierwszej rundy sezonu. Wówczas australijski krajowy departament zdrowia uznał, że hasło „Mission Winnow” służy tylko reklamowaniu wyrobów tytoniowych oraz promuje firmę Philip Morris. Ferrari nie chciało więc żądnych sporów i na swoich samochodach umieściło grafiki związane z 90. rocznicą założenia firmy z Maranello.

Włosi potwierdzają jednak, że „Mission Winnow pozostanie tytularnym sponsorem Scuderii Ferrari w sezonie 2019”. W związku z tym logotypy te powrócą na samochody Vettela oraz Leclerca podczas GP Austrii.

© 2011-2019 Motorsport Grand Prix. Wszelkie Prawa Zastrzeżone