WEC

Rebellion Racing

Oreca zbuduje prototyp LMP1 dla zespołu Rebellion Racing

Konstruktor Oreca został potwierdzony jako producent podwozia LMP1 dla zespołu Rebellion Racing, który powróci do najwyższej klasy Długodystansowych Mistrzostw Świata na Super Sezon 2018/19.

Rebellion Racing na sezon 2017 zrezygnował ze startów w LMP1 i przeniósł się do klasy LMP2, w której wywalczył mistrzostwo w klasyfikacji kierowców oraz zespołów.

Szwajcarska ekipa powróci jednak do najwyższej klasy wyścigów długodystansowych i będzie kontynuował współpracę z firmą Oreca, która zaprojektuje i zbuduje prototyp LMP1 o nazwie "Rebellion R13", który zostanie zaprezentowany podczas salonu samochodowego Geneva Motor Show w marcu.

Zaprojektowanie tego nowego prototypu LMP1 to wspaniałe wyzwanie - powiedział szef firmy Oreca, Hugues de Chaunac.

Kiedy biuro projektowe rozpoczęło projektowanie prototypu Oreca 07, chcieliśmy przenieść się na wyższy poziom, o jeden stopień wyżej w stosunku do Oreca 05.

Sukces osiągnięty w ubiegłym roku był naprawdę motywacją i przekonał nas do zajęcia się tę wysoce konkurencyjną kategorią. Wyposażony w atmosferyczny silnik prototyp LMP1, będzie musiał zmierzyć się z trudnym zadaniem i stanąć naprzeciw Hybryd. Jednak Rebellion R13 będzie bardzo zdecydowanym pretendentem.

W Super Sezonie 2018/19 w zespole Rebellion Racing wystartują - Andre Lotterer, Neel Jani, Bruno Senna, Mathias Beche, Gustavo Menezes i Thomas Laurent.

Pliki Cookie

© 2011-2018 Motorsport Grand Prix. Wszelkie Prawa Zastrzeżone