Formuła 2

Artiom Markiełow odniósł zwycięstwo w sprinterskim wyścigu Formuły 2 na torze Red Bull Ring. Ponad 5.5 sekundy za nim finiszował George Russell (ART Grand Prix), który tym samym powiększył swoją przewagę w klasyfikacji generalnej.

George Russell (ART Grand Prix) odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na torze Red Bull Ring. Dla młodego kierowcy jest to już czwarty tryumf w sezonie 2018.

Brytyjczyk do wyścigu ruszał z pierwszego pola, po tym jak w kwalifikacjach udało mu się uzyskać lepszy czas od Lando Norrisa.

Jak zapowiadano, wyścig w Austrii rozpoczął się za samochodem bezpieczeństwa, a po jego zjeździe kierowcy przystąpili do lotnego startu. W momencie pojawienia się zielonej flagi prowadził Russell, utrzymując za sobą Norrisa oraz Sergio Sette Camarę.

Na szóstym okrążeniu samochód bezpieczeństwa musiał ponownie pojawić się na torze z powodu zatrzymania się samochodu Ralpha Boschunga.

Russell, jak i jego główni rywale, zdecydowali się zjechać na obowiązkowy postój. Na torze pozostali Arjun Maini, Sean Gelael i Artiom Markiełow, dlatego też Russell mógł kontynuować zmagania dopiero na czwartej lokacie.

Na 20 okrążeniu ponownie doszło do neutralizacji, kiedy na torze zatrzymał się kolejny kierowca - Jack Aitken - w wyniku wybuchu gaśnicy w jego aucie. W momencie wznowienia wyścigu Markiełow, który wcześniej uporał się z Gelaelem, awansował także przed Mainiego i wysunął się na prowadzenie.

Niemniej jednak George Russell na prostej zdołał wyprzedzić Gelaela i Mainiego, a kiedy Markiełow na 37 okrążeniu zjechał do alei serwisowej, Brytyjczyk powrócił na prowadzenie, którego nie oddał już do samej mety.

Lando Norris dojechał jako drugi ze stratą pięciu sekund do zwycięzcy. Podium uzupełnił Antonio Fuoco, który na ostatnim okrążeniu wyprzedził Roberto Merhiego.

Alexander Albon finiszował na piątej lokacie przed Sergio Sette Camarą.

Tadasuke Makino i Markiełow zapewnili ekipie Russian Time siódmą i ósmą lokatę. Japończykowi udało się awansować przed byłego lidera wyścigu, który w niedzielę rozpocznie zmagania z pierwszego pola.

Czołową dziesiątkę zamknęli Nirei Fukuzumi i Santino Ferrucci.

Wyścigu nie ukończyło aż pięciu kierowców: Louis Deletraz, Jack Aitken, Nyck de Vries, Ralph Boschung i Roy Nissany.

W klasyfikacji generalnej nadal prowadzi Lando Norris, lecz Russell zbliżył się do niego na dwa punkty.

W pełnym chaosu wyścigu Formuły 2 na ulicznym torze w Baku, zwycięstwo odniósł Alexander Albon, który ustrzegł się wszelkich incydentów na torze. Kierowca zespołu DAMS na ostatnich okrążeniach wyprzedził Antonio Fuoco, który stanął na najniższym stopniu podium, zostając wyprzedzonym również przez Jacka Aitkena.

Lando Norris z zespołu Carlin, zdominował pierwszy wyścig na torze Sakhir w Bahrajnie, pokonując w ostatecznym rozrachunku swojego zespołowego kolegę Sette Camarę i trzeciego Markelova.

Zwycięzca piątkowych kwalifikacji, Lando Norris, nie pozwolił się zaskoczyć na starcie do wyścigu numer jeden i już pierwszy zakręt pokonał bez żadnych problemów.

Jego zespołowy kolega, startujący z szóstej lokaty, nie miał tyle szczęścia, jednak zdołał poradzić sobie ze swoimi najgroźniejszymi rywalami i po późniejszej walce z Nyckiem de Vriesem, wskoczył tuż za plecy swojego zespołowego kolegi, tracąc jednak już na pierwszym okrążeniu do Norrisa 2.4 sekundy.

Rezerwowy kierowca zespołu McLaren, z okrążenia na okrążenie powiększał swoją przewagę, co dało mu możliwość pozostania na prowadzeniu po obowiązkowym pit stopie, mimo wolniejszej zmiany opon i problemach z silnikiem.

Drugą lokatę podczas pit stopów stracił natomiast Sette Camara, który został wyprzedzony przez Georga Russella, jednak bardzo szybko poradził sobie z kierowcą ART i mógł skupić się za jadącym za nim Artemem Markelovem, który po problemach technicznych startował z alei serwisowej.

Rosyjski kierowca, doświadczony reprezentant ekipy Russian Time, już po pięciu okrążeniach, po starcie rywalizacji, znalazł się w pierwszej dziesiątce i na kolejnych okrążeniach wyprzedzał kolejnych zawodników aż znalazł się za plecami Sette Camary.

Markelov przez ostatnie kilka okrążeń walczył ze swoim najbliższym rywalem i próbował wskoczyć na drugie miejsce, jednak kierowca ekipy Carlin zdołał utrzymać Rosjanina za swoimi plecami.

Czwarta lokata finalnie należała do Alexandra Albona, który wystartował z drugiej dziesiątki i zmagał się z problemami z systemem DRS, jednak utrzymał za sobą debiutującego Georga Russella, który był piąty.

Podczas fazy pit stopów, dobrą lokatę stracił natomiast Nyck de Vries, jednak zdołał utrzymać grunt pod nogami i minął linię mety na szóstym miejscu, wyprzedzając swojego zespołowego kolegę Seana Gelaela, który do wyścigu wystartował dopiero z dziewiętnastej lokaty.

Maximilian Gunther z zespołu Arden, zakończył pierwszy start w Formule 2 na ósmej lokacie, co da mu pierwsze pole startowe w drugim sprinterskim wyścigu, a pierwszą dziesiątkę zamknęli Jack Aitken i Ralph Boschung.

Luca Ghiotto, czwarty zawodnik poprzedniego sezonu w Formule 2, pozostanie na zapleczu Formuły 1 i będzie rywalizował w zespole Campos Vexatec Racing.

Włoch swoją przygodę z Formułą 2 rozpoczął w 2016 roku, po zdobyciu wicemistrzowskiego tytułu w GP3 w sezonie 2015, rywalizując w ekipie Trident, aby na kolejny rok przenieść się do zespołu Russian Time i wywalczyć czwartą lokatę w klasyfikacji kierowców.

Ghiotto trzeci rok w Formule 2 rozpocznie jednak z nowym zespołem - Campos Vexatec Racing.

Jestem oczywiście bardzo podekscytowany dołączeniem do Campos Vexatec Racing - powiedział Luca Ghiotto.

To dla mnie wspaniała okazja, ponieważ zespół Campos Racing wielokrotnie pokazywał, że jest to jedna z najlepszych miejsc dla młodego kierowcy i zamierzam, jak najlepiej wykorzystać tę okazję, wykonując jak najlepszą pracę dla zespołu.

Chciałbym podziękować Adrianowi Camposowi i całemu zespołowi za tę okazję i jestem przekonany, że będzie to dla nas intensywny i udany rok - dodał Włoch.

Ekipa Campos Vexatec Racing, na chwilę obecną, nie poinformowała, kto będzie partnerem zespołowym Ghiotto.

Manewr wyprzedzania na Alexandrze Albonie na ostatnim okrążeniu zapewnił Charlesowi Leclercowi zwycięstwo w ostatnim wyścigu sezonu Formuły 2.

Zwycięstwo Leclerca można określić tym bardziej jako spektakularne, zwłaszcza, że przez większość wyścigu to Albon utrzymywał prowadzenie aż do momentu ostatniego okrążenia.

Emocje sięgnęły zenitu kiedy kierowcy doprowadzili do kontaktu między sobą, co zmusiło aktualnego mistrza serii F2 aby odpuścił, jednak kolejny manewr okazał się już udany.

Z pierwszego pola do wyścigu ruszał Jordan King, lecz słaby początek spowodował, że spadł na szóste miejsce. Na prowadzenie wysunął się Albon, a podążał za nim Nicholas Latifi.

King kontynuował wyścig za Leclerkiem i na drugim okrążeniu zdołał wyprzedzić Monakijczyka. Sytuacja ponownie zmieniła się na czwartym okrążeniu, kiedy Leclerc odzyskał pozycję. Niemniej jednak strata do czwartego de Vriesa wynosiła cztery sekundy.

Nie było to jednak wyzwaniem nie do przeskoczenia dla aktualnego mistrza serii, który zdołał wyprzedzić kierowcę ekipy Rapax na prostej przed ósmym zakrętem. Leclercowi udało się następnie dogonić Matsushitę oraz Latifiego.

W ostatnim segmencie wyścigu pojawiła się żółta flaga w trzecim sektorze. W zakręcie trzynastym doszło do kolizji pomiędzy Louisem Deletrazem a de Vriesem.

Leclerc nie mógł z tego powodu użyć systemu DRS przed jedenastym zakrętem, jednak ostatecznie udało mu się wyprzedzić Albona i odnieść zwycięstwo, przypieczętowując tym samym swój tytuł mistrzowski.

Nicholas Latifi stanął na najniższym stopniu podium. Czwarty był Nobuharu Matsushita, a piąty Luca Ghiotto, za którym finiszował partner z zespołu Russian Time, Artem Markelov.

Oliver Rowland, który do wyścigu ruszał z ostatniego pola (został zdyskwalifikowany z pierwszego wyścigu) ostatecznie zajął siódme miejsce.

Na ostatnim punktowanym miejscu, ósmym, finiszował Sergio Sette Camara.

Jordan King ostatecznie wycofał się z wyścigu po kolizji z Markelovem, która kosztowała go przebicie opony.

Oliver Rowland został zdyskwalifikowany z pierwszego wyścigu Formuły 2 na torze Yas Marina po tym jak kontrola techniczna wykazała pewne niezgodności w jego samochodzie.

Dyskwalifikacja okazuje się o tyle bolesna, ponieważ Rowland był zwycięzcą sobotniej rundy. Okazuje się, że deska pod podłogą samochodu nie posiadała odpowiedniej grubości, co jest dokładnie określone w Regulaminie Technicznym.

W ten sposób zwycięstwo w wyścigu Formuły 2 przypadło Artemowi Markelovi z Russian Time.

Z wyścigu został zdyskwalifikowany kolejny kierowca, którym jest Antonio Fuoco. W jego przypadku zbyt niskie okazało się ciśnienie w przednich oponach.

Charles Leclerc awansował dzięki temu na drugą pozycję, z kolei najniższy stopień podium przypadł Luce Ghiotto.

Nyck de Vries, Nicholas Latifi, Nobuharu Matsushita i Alexander Albon zostali oficjalnie sklasyfikowani na pozycjach od czwartej do siódmej, a ósma pozycja i tym samym start z pole position do niedzielnego wyścigu należą do Jordana Kinga.

W aktualnej klasyfikacji generalnej Markelov posiada 206 punktów i utrzymuje się przed Rowlandem, który z kolei ma 189 punktów. Różnica to 17 oczek, co stawia Markelova w korzystnej sytuacji aby zdobyć tytuł wicemistrzowski, ponieważ w sprincie maksymalna ilość punktów do zdobycia do 17 punktów (15 za zwycięstwo oraz dwa za najszybsze okrążenie). Wówczas obaj rywale zrównaliby się punktowo, lecz Markelov posiada większą ilość zwycięstw.

Wśród konstruktorów prowadzenie odzyskał zespół Russian Time - którego nie ma na liście zgłoszeń na sezon 2018 - wraz z dorobkiem 375 punktów i przewagą 10 nad Prema Racing.

Sean Gelael będzie kontynuował swoją przygodę z Formułą 2, lecz na sezon 2018 zmieni barwy na Prema Racing, poinformował w poniedziałek zespół. Indonezyjczyk to pierwszy kierowca, który został potwierdzony w F2 na przyszłoroczny sezon.

Gelael zadebiutował w F2 / GP2 w połowie sezonu 2015 dołączając do ekipy Carlin, po czym przeniósł się na kolejny rok startów do zespołu Carlin, z którym wywalczył dopiero piętnaste miejsce w klasyfikacji kierowców, stając na podium w Austrii.

Na sezon 2017 Indonezyjczyk przeniósł się jednak do zespołu Petramina Arden, w którym po raz kolejny znalazł się na piętnastej lokacie, na dwa wyścigi przed końcem sezonu. Sezon 2018 Gelael rozpocznie tymczasem z ekipą Prema Racing.

Jazda dla tak utalentowanego zespołu, tak bogatego w historię, to świetna okazja dla każdego kierowcy - przyznał Gelael. Mam nadzieję, że wspólnie z zespołem uda nam się zbudować coś ważnego.

W przyszłym roku wszystko będzie nowe, nowy samochód i nowe wyzwanie. Jestem podekscytowany, aby zrobić kolejny krok w moim trzecim roku w Formule 2 i mam nadzieję, że uda nam się osiągnąć dobre wyniki - dodał Indonezyjczyk.

Zadowolony z pozyskania doświadczonego kierowcy jest także szef ekipy Rene Rosin.

Jestem dumny, że mogę powitać Seana w naszym zespole. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu z pewnością będzie kluczowym czynnikiem w sezonie 2018 Formuły 2, ponieważ będziemy musili dostosować się do nowego samochodu.

Jedenaście zespołów wystartuje w przyszłorocznych mistrzostwach Formuły 2, z możliwością dołączenia dwunastej ekipy, która nie została w chwili obecnej potwierdzona.

Organizatorzy Formuły 2 potwierdzili, że w przyszłorocznych mistrzostwach wystartuje jedenaście zespołów - osiem ekip, które biorą udział w tegorocznych zmaganiach oraz trzy nowe - Carlin, Fortec Motorsports i Charouz Racing System.

Z przyjemnością ogłaszamy nasz skład zespołów na przyszły sezon - powiedział szef Formuły 2 Bruno Michel. Postanowiliśmy pozostać lojalni wobec większość naszych obecnych zespołów, którzy dobrze znają mistrzostwa i są silnymi atutami, aby wychowywać młodych kierowców.

Z przyjemnością witamy zespoły Carlin, Fortec i Charouz na starcie, które zasmakują Formuły 2 podczas przejazdów testowych nowego bolidu na początku 2018 roku.

Włodarze serii rozważają także zaangażowanie dwunastego zespołu w starty w sezonie 2018, jednak na chwilę obecną decyzja nie została jeszcze podjęta.

Otrzymaliśmy wysokiej jakości zgłoszenia od wielu zespołów, które chcą dołączyć do naszych mistrzostw, dlatego nadal pozostawiamy możliwość dodania dwunastej ekipy do naszego składu przed końcem tego roku - dodał Michel.

Zespoły, które wystartują w Formule 2 w sezonie 2018:

  • Arden International
  • ART Grand Prix
  • Campos Racing
  • Carlin
  • Charouz Racing System
  • DAMS
  • Fortec Motorsports
  • MP Motorsport
  • PREMA Racing
  • Racing Engineering
  • Trident

W przyszłym roku sezon Formuły 2 będzie składał się z dwunastu rund. Do kalendarza dołączą zawody na torze Paul Ricard oraz w Soczi.

W sezonie 2017 zorganizowana została runda na torze Jerez de la Frontera, która jako jedyna nie towarzyszyła Grand Prix Formuły 1. Pomysł ten nie okazał się zbyt dużym powodzeniem i dlatego już w kolejnym roku każdy wyścig będzie rozgrywany w ramach weekendu Grand Prix F1.

Po dwóch latach przerwy do kalendarza Formuły 2 dołączą zawody na torze w Soczi. Formuła 2 będzie również towarzyszyć Grand Prix Francji F1 na torze Paul Ricard.

Jestem podekscytowany z możliwości przedstawienia przyszłorocznego kalendarza, który składa się z 12 zawodów towarzyszących Formule 1. Jedną z naszych podstawowych misji jest przygotowanie młodych kierowców do startów w F1. Organizując wszystkie nasze weekendy wraz z Grand Prix Formuły 1 - umożliwimy im naukę największej możliwej liczby torów oraz udowodnienie swoich umiejętności przed padokiem F1 - powiedział szef F2 Bruno Michel.

1 Bahrajn Sakhir Manama 6-8 Kwietnia
2 Azerbejdżan Baku City Baku 27-29 Kwietnia
3 Hiszpania Circuit de Catalunya-Barcelona Barcelona 11-13 Maja
4 Monako Circuit de Monaco Monte Carlo 24-26 Maja
5 Francja Paul Ricard Paul Ricard 22-24 Czerwca
6 Austria Red Bull Ring Spielberg 29-01 Czerwca/Lipca
7 Wielka Brytania Silverstone Silverstone 6-8 Lipca
8 Węgry Hungaroring Budapeszt 27-29 Lipca
9 Belgia Circuit de Spa-Francorchamps Spa-Francorchamps 24-26 Sierpnia
10 Włochy Monza Monza 31-03 Sierpnia/Września
11 Rosja Soczi Soczi 28-30 Września
12 Abu Zabi Yas Marina Circuit Yas Marina 23-25 Listopada

Rosjanin Artem Markelov wygrał wyścig sprinterski F2 na torze Jerez. Kierowca Russian Time wyprzedził obu kierowców zespołu DAMS, Nicholasa Latifiego (P2) oraz Olivera Rowlanda (P3).

Z pole position do wyścigu sprinterskiego w Formule 2 ruszał Japończyk Alex Palou z teamu Campos Racing, a obok niego ustawił się Luca Ghiotto (Russian Time). Śwież upieczony mistrz F2, Charles Leclerc (Prema Racing) startował z ósmego pola.

Start wyścigu był opóźniony z powodu awarii samochodu bezpieczeństwa. Po piętnastominutowym przestoju w końcu kierowcy ruszyli do rywalizacji. Najlepiej na starcie zaprezentował się Palou, który obronił swoją pozycję.

Bardzo duży błąd popełnił w jednym z zakrętów Luca Ghiotto, który przy manewrze wyprzedzania wypadł z toru i stracił bardzo dużo pozycji. Na drugie miejsce wskoczył Jordan King, a na trzecie Nicholas Latifi. Wczorajszy zwycięzca Charles Leclerc plasował się na szóstym miejscu.

Na trzecim okrążeniu monakijski kierowca Prema Racing wyprzedził Olivera Rowlanda (DAMS) i awansował na pozycję numer pięć. Jednak po chwili zaatakował go kolega z zespołu Antonio Fuoco i to włoski kierowca awansował na piąte miejsce.

Dwa okrążenia później problemy napotkał Jordan King, któremu wybuchł silnik i musiał wycofać się z wyścigu. Na trzecie miejsce wskoczył Artem Markelov.

W połowie wyścigu Charles Leclerc zjechał po zmianę ogumienia. W czołówce nie zaszły większe zmiany - w stawce prowadził Alex Palou przed Nicholasem Latifim i Artemem Markelovem.

Na dziewięć okrążeń do końca Palou miał problemy z oponami, co wykorzystali Latifi i Markelov zbliżając się do kierowcy Campos Racing. Trzy okrążenia później, Rosjanin poradził sobie z Kanadyjczykiem i Japończykiem, dzięki czemu objął prowadzenie w wyścigu. Podobnie kierowcy DAMS poradzili sobie z Palou. Na trzecią pozycję awansował Rowland.

Pod koniec wyścigu rozszalał się Leclerc awansując na piąte miejsce.

Ostatecznie wyścig wygrał Artem Markelov przed Nicholasem Latifimi Oliverem Rowlandem. Luca Ghiotto znalazł się na czwartej pozycji. Piąte miejsce zajął Antonio Fuoco, szóste Nyck De Vries, siódme Charles Leclerc, a ósme Alex Palou.

Charles Leclerc (Prema Racing) wygrał pierwszy wyścig Formuły 2 na torze Jerez i tym samym zapewnił sobie tytuł mistrzowski tej serii. Drugie miejsce zajął Oliver Rowland (DAMS), a trzecie Antonio Fuoco (Prema Racing).

Z pole position do wyścigu na torze Jerez ruszał lider klasyfikacji generalnej Formuły 2, Charles Leclerc z Prema Racing. Za jego bolidem ustawili się Luca Ghiotto (Russian Time) oraz Sergio Sette Camara (MP Motorsport). Z trzeciego rzędu ruszali Oliver Rowland (DAMS) oraz Artem Markelov (Russian Time).

Do wyścigu najlepiej wystartował Leclerc broniąc swojej pozycji. Swoje miejsce po starcie zachował również Ghiotto. Na trzecią pozycję wskoczył Oliver Rowland, który na starcie wyprzedził Sette Camarę.

Na piątym miejscu plasował się Alexander Albon, a na szóstym Nobuharu Matsushita. Bardzo słaby start zanotował Markelov, który spadł z piątej na dziewiątą lokatę.

Już po pięciu okrążeniach Monakijczyk zespołu Prema Racing zwiększył przewagę nad pozostałymi kierowcami do czterech sekund. Z kolei brytyjski zawodnik zespołu DAMS zbliżał się do Luci Ghiotto.

Pierwszym kierowcą, który zjechał na zmianę opon był Sean Gealel z teamu Pertamina Arden (było to już na ósmym okrążeniu). Po chwili kolejni kierowcy meldowali się u swoich mechaników.

Na jedenastym okrążeniu Rowlandowi udało się uporać z Ghiotto i awansował na drugą pozycję. Z kolei Charles Leclerc cały czas powiększał przewagę, a okrążenie później zjechał na pit stop. To samo uczynił Rowland, dlatego na prowadzenie w wyścigu wyszedł Nicholas Latifi (DAMS). Na drugim miejscu znajdował się Amerykanin Santino Ferrucci, a na trzecim Jordan King. Wspomniana trójka nie zjeżdżała jednak jeszcze na zmianę ogumienia.

Charles Leclerc po pit stopie zabrał się za odrabianie pozycji - na siedemnastym okrążeniu Monakijczyk był już drugi. Z kolei jego najgroźniejszy rywal w walce o tytuł Oliver Rowland plasował się na szóstej pozycji. Brytyjczyk na następnym kółku uporał się z Antonio Fuoco i Santino Ferruccim, dzięki czemu wskoczył na czwarte miejsce.

Latifi, który nie zmieniał opon, popełnił błąd i stracił prowadzenie w wyścigu na rzecz Leclerca. W końcu na 22 okrążeniu Kanadyjczyk zjechał na pit stop, dzięki czemu na drugą pozycję wskoczył Rowland, a na trzecie Luca Ghiotto.

Na piętnaście okrążeń przed końcem wyścigu, Leclerc miał pięć sekund przewagi nad drugim Rowlandem, jednak w dalszej części wyścigu różnica między nimi malała.

Trzydzieste drugie okrążenie było pechowe dla Santino Ferrucciego. Amerykanin zderzył się z japońskim kierowcą ART Grand Prix podczas manewru wyprzedzania, co skutkowało wycofaniem się z wyścigu. Uszkodzony samochód miał również Mastushita. Po tej kolizji na tor wjechał samochód bezpieczeństwa. Zapowiadało to bardzo emocjonującą końcówkę wyścigu.

Po wznowieniu rywalizacji Leclerc zachował swoją pozycję. Podobnie jak Rowland i Ghiotto, mimo przymusowego wyprzedzania Gelaela, który podczas jazdy samochodu bezpieczeństwa nie wrócił na swoją pozycję.

Na dwa okrążenia do końca problemy z samochodem miał Ghiotto, co wykorzystali Antonio Fuoco i Nicholas Latifi wyprzedzając Włocha i awansując na pozycje trzy i cztery.

Na ostatnim okrążeniu doszło do wspaniałej walki o podium pomiędzy Oliverem Rowlandem, Antonio Fuoco i Nicholasem Latifim. Ostatecznie nie zmieniło się nic w czołówce.

Wyścig główny o GP Hiszpanii Formuły 2 wygrał Charles Leclerc przed Oliverem Rowlandem i Antonio Fuoco. To zwycięstwo dało Monakijczykowi pierwszy tytuł Formuły 2 w karierze.

Czwarte miejsce zajął Nicholas Latifi, piąte Artem Markelov, szóste Jordan King, siódme Luca Ghiotto, a ósme Alex Palou. Japończyk wystartuje jutro z pole position do wyścigu sprinterskiego.

Rene Binder powróci do rywalizacji w Formule 2 z zespołem Rapax podczas rundy na torze Jerez de la Frontera w Hiszpanii.

Austriak w GP2, która została przemianowana na Formułę 2 od sezonu 2017, wystartował w siedemdziesięciu dwóch wyścigach, jednak swoje starty wiąże z Formułą V8 3.5, w której rywalizuje od 2016 roku i obecnie plasuje się na piątej lokacie w klasyfikacji kierowców, po trzech zwycięstwach.

Binder podczas dwóch wyścigów na torze Jerez de la Frontera zastąpi Roberto Merhiego i będzie się ścigał wraz z Louisem Deletrazem, który broni barw zespołu od połowy sezonu, po przejściu z ekipy Racing Engineering.

W tym sezonie prócz Bindera i Merhiego w barwach ekipy Rapax rywalizowali także Johnny Cecotto Jr i Sergio Canamasas.

Włoch Luca Ghiotto pomimo wczorajszej kary i utraty pierwszego miejsca w wyścigu głównym, wygrał sprint Formuły 2 na torze Monza. Kierowca Russian Time na mecie wyprzedził Sergio Sette Camarę (MP Motorsport) oraz Antonio Fuoco (Prema Racig).

Strona 1 z 2

Pliki Cookie

© 2011-2018 Motorsport Grand Prix. Wszelkie Prawa Zastrzeżone