Formuła 1

Nico Hulkenberg - Renault

Renault rozwiązało problem z podsterownością w szybkich zakrętach?

Ekipa z Enstone liczy na to, że zmiany w aucie, które zostaną wprowadzone na GP Kanady rozwiążą problemy z podsterownością przy wysokich prędkościach.

Wspominanych kłopotów zespół Renault doświadczył miesiąc temu, podczas GP Hiszpanii. To właśnie one spowodowały, że rywale z ekipy Haas oraz McLaren okazali się szybsi w kwalifikacjach. Wyścig był nieco bardziej udany, ponieważ Carlos Sainz ukończył go na siódmej pozycji. Nico Hulkenberg został wyeliminowany z zawodów z powodu uszkodzeń w aucie po kolizji z Romainem Grosjeanem.

Dyrektor techniczny Renault, Nick Chester uważa, że to właśnie podsterowność była największą bolączką tegorocznego auta, ale jednocześnie twierdzi, iż zostało znalezione rozwiązanie.

Zmagaliśmy się z podsterownością przy dużych prędkościach. Jadąc do Barcelony zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że będzie trudno. Wiemy jak to rozwiązać, przywiezienie wszystkich części na tor jednak zajmuje trochę czasu. Podczas testów przedsezonowych też sobie nie radziliśmy, nie mieliśmy świetnego balansu auta. Nadal pozostaje to kłopotem, jeśli chodzi o wyścig – powiedział.

Wiedzieliśmy o tym i mamy kilka części na tego typu tory, które będziemy mieli w drugiej połowie sezonu. Mamy rozwiązanie, pozostaje czekać na odpowiednie elementy do maszyny, które powinniśmy dostać w trakcie GP Kanady.

Renault zdobywało punkty w każdym tegorocznym wyścigu, co sprawia, że w klasyfikacji konstruktorów plasuje się na czwartej pozycji.

Pliki Cookie

© 2011-2018 Motorsport Grand Prix. Wszelkie Prawa Zastrzeżone