Menu

Problemy z nowym logiem Formuły 1

Formuła 1

Jeden z dziennikarzy magazynu Telegraph zwrócił uwagę na duże podobieństwo pomiędzy obecnym logiem Formuły 1, a jednym ze znaków zarejestrowanych przez firmę 3M.

Po ceremonii podium, po kończącej sezon 2017 GP Abu Zabi, obecni właściciele Formuły zaprezentowali nowy logotyp tej serii wyścigowej. Kibice przyzwyczajeni do poprzedniej wersji, byli bardzo rozczarowani tą zmianą, jednak nie wpłynęło to na ostateczną decyzję.

Za pomocą nowego logotypu Liberty Media chciało zaakcentować początek nowej ery w Formule 1. Juz głośno mówi się o tym, że od sezonu 2018 w wybranych krajach będzie dostępna usługa OTT, umożliwiająca odpłatne oglądanie oficjalnych transmisji z zawodów Formuły 1 przez Internet. Dodatkowo również pojawi się pakiet nowych grafik telewizyjnych.

Dziennikarz zajmujący się sprawami biznesowymi dotyczącymi Formuły 1 napisał na łamach Telegraph: Nowe logo F1 jest uderzająco podobne do istniejącego obecnie znaku F zarejestrowanego przez firmę 3M dla serii produkowanych legginsów.

Rzecznik prasowy 3M natomiast przyznał: Nie rozmawialiśmy o nowym logotypie z drugą stroną. Wkrótce zajmiemy się tą sprawą.

Image © Mercedes AMG Petronas

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE