Menu

Już w ten weekend poznamy nowe logo Formuły 1?

F1

Nowi właściciele praw komercyjnych do Formuły 1 tuż po ceremonii na podium po wyścigu o GP Abu Zabi zaprezentują nowe logo tej dyscypliny sportów motorowych. Ma być to swoisty symbol rozpoczęcia nowego rozdziału w historii F1.

Dotychczasowe logo Formuły 1 było jednym z najbardziej rozpoznawalnych i jednocześnie najlepszych tego typu projektów na świecie. Niemniej jednak dni tego znaku zostały już policzone. Liberty Media, które teraz posiada prawa komercyjne do tego sportu już zarejestrowało kilka logotypów w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej. Jedno z nich będzie używane już od startu przyszłego roku.

Szef Formuły 1, Chase Carey świetnie jednak zdaje sobie sprawę, że nie brakuje przeciwników tego pomysłu. Dał tego wyraz podczas wywiadu dla telewizji Sky Sports.

Z pewnością, gdy się coś zmienia, to zawsze są mieszane uczucia. Chcemy wprowadzić świeżą energię do tego sportu i myślę, że mamy wiele planów na przyszłość, mamy nadzieję na to, że wiele zrobimy. Uznaliśmy, że logo to dobry sposób na podkreślenie tego. Szanujemy dziedzictwo tego sportu i nie zamierzamy go zmieniać. Naszym celem jest jedynie zapewnienie innowacyjności i energii do tej świetnej dyscypliny. Uważamy, że możemy ją ulepszyć, tak aby zaangażować fanów w taki sposób, jaki powinni być - powiedział Chase Carey.

Image © Pirelli

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE