Menu

F1 nawiązała współpracę z Lagardere w celu promocji sportu w Chinach

Chiny

Właściciele komercyjnych praw do Formuły 1 podpisali porozumienie zgodnie, z którym nawiązano strategiczne partnerstwo z firmą Lagardere Sport and Entertainment.

Formuła 1 nie jest zbyt popularna na azjatyckim rynku. Grand Prix poza Europą nie cieszą się zbyt dużą frekwencją, lecz Liberty Media podejmuje kroki, aby zmienić ten stan rzeczy.

Firma Lagardere odgrywa kluczową rolę w promowaniu Azjatyckiej Konfederacji Piłkarskiej w Chinach.

Jestem dumny z tego, że tworzymy silne połączenie pomiędzy F1 i azjatyckim motorsportem. Mam nadzieję, że uda nam się stworzyć wyjątkowe doświadczenie rozrywkowe na żywo, aby sprawić, żeby fani byli bardziej zaangażowani w zwiększenie wpływu marki F1 - powiedział komercyjny szef F1 Sean Bratches.

Partnerstwo z F1 pomoże nam zagwarantować większe show dla Chińczyków, poprzez sprawienie większego ich zaangażowania oraz również umożliwienie tego, aby światowy sport był częścią chińskiej kultury - przyznał szef wykonawczy Lagardere Andrew Geogiou.

Image © Red Bull Content Pool

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE